Abartmatozu Biz şu an 25+6 olduk. Karnımın sağ tarafında hafif bir ağrı oluyor onun dışında iyiyim (bulantı ilaçlarına hala devam ediyorum korkumdan☹️) Sizler nasılsınız neler yapıyorsunuuzz? (Kaçar kilo aldınız🙈)
Sermec27 Abartmatozu 22+5 haftalık hamıleyım 5 kılo aldım böbrek genişlemesi ve küçük bir taş var arada o rahatsız ediyor bir de hemoroid onun dısında su an iyiyiz 🥰
mom77 Abartmatozu 26+2 olduk 🐛 4 kg aldm bazen benımde sag tarafta hafıf agrım oluyor alısverısımızın %70 kısmını tamamladık ilk bebişimiz heyecanla beklıyoruz Alperencığımizi 🙂🤍
melty Abartmatozu 23+6 yım 5 kilo aldım şimdiye kadar onlarında hepsini 2-3 haftada aldım zaten , şimdilik herşey yolunda gidiyor çok şükür ☺️☺️
Vildan_nn Ben 23 haftaligim 10 kilo aldım şuan ama doktorum bebeğin sağlığı gelişimi yerinde dedi o yüzden cok ta takmıyorum açıkçası 🤭
Sedagmlksz 22+5 im 8 kilo aldım 😅 dikkat etmeye çaşışıgorum ama ne yazıkki kaçırıyorum 🤦♀️Dahaca hiç alışveriş yapmadım 30 a doğru yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse😇🤲🏻