Tcngzhn benimde çok dönğyordu ve baygınlık geçirdirdim bi kaç kere hep tansiyon diye düşünüyordum. Meğer şekerim çok düşükmüş. Tokluk şekerim 49 çıktı ve sürekli atıştırmam gerektiği söylendi. Mutlaka sabah erken gidip açlık tokluk şekerinede baktırın. Ve tansiyon takibi yapın.