T_nisaa dahada farklıymış sizin bende burada özel hastaneye gidiyorum. Özel olarak ücrette versem maalesef böyle bir uygulama yok herhalde yapılmadı. Doktora sorduğumda her geldiğinde farklı bir yerine bakıyorum ben demişti. Ultrasona bile pek girişmesini istemiyorlar. Türkiyedeki sistemi bekledikçe tedirgin oldum ve endişeye kapıldım. Demekki her ülkenin her doktorun kendine göre bildiği birşey var. Eksik yada fazla bilemiyorum hangisi doğru ama dilerim ki herkesin evladı sağlıkla hayırlısıyla kolaylıkla dünyaya gelir. Çok teşekkür ederim cevabınız içinde.