Ebru1520 canim sende yurt disinda kaliyorsun degil mi? Diger bir post da görmüstüm. Bende yurt disinda kaliyorum ve benim doktorumda bana insülin dedi. Sabah acliklarim en fazla 95, tokuklarim 110/120 felan. Ugrasmak istemiyor mu ne. Ben aldim igneler evde ama kullanmadim, yoksa sekerim iyice düser bayilirim 😂 sanki bizim doktorlar umursamiyor mu ne, türkiyede daha rahatlar ilk diyet yaptiriyolar baktin daha cok yüksek ilerliyor anca öyle insülin veriyolar.