Pompeii Kızlar doğumu hangi hastanede nekadar yapacaksınız ben bugün paket satın almaya gittim 4 bin diye konuşmuştuk fakat zam gelmiş ☹️
Cigdemss Pompeii hangi doktor hangi hastane acaba? Bende Antalyadayım ama karar vermedim bile, fiyatlar çok yüksek
Muratnannesi Dilara0 Dilara0 bizim gelinimiz orda doğum yaptı çok ilgisizler ben hiç beğenmedim orayı
Muratnannesi Beyza070707 medstara 6500 vereceğinize memorial a verin daha iyi bence memorialdede o civarda çünkü.
Dilara0 Muratnannesi neden canım ben orda ameliyat oldum ablamda doğum yaptı biz çok memnun kaldık maddi olarak çok yardımcı oldular manevi olarakta bı anneyi aratmıyor çalışanlar.. şaşırdım valla şuan siz böyle diyince
Muratnannesi Dilara0 valla bilmiyorum memorialde doğum yapan biri olarak orası bana çok vasat geldi. Belki çalışanlar değişmiştir bilemem