Merhaba kizlar ya bu pandemi parasi kime çıkıyor Allah aşkına yaa bekle bekle bişey çıkmıyor neye göre değerlendiriliyor anlamiyorum kiradayiz eşim ücretli yapio üstelik bebek de gelicek yaza yani yardımdan bahsediyorlar ama biz görmedik sadece netten başvuru yapılıyor diye biliyorum ha yani başka bişey varsa onu da yaparız yeter ama ya başkalarına gelince kira parasi veriliyor yardım ediliyor bize neden yok ya neden