Kvsraykt ben üniversite hastanesinde takipliyim. Doktorum kadın doğum anabilim dalı başkanı. Kendisine güveniyorum ilgili fakat fazla yoğun tek eksisi bu. İstediğim an hemen ulaşamıyorum. Saatlerce muayene sırası beklenebiliyor belirli bir saat verilmiyor. Ama hastanedeki doktor eksikliğinden diye düşünüyorum bu durumu çünkü yeterli sayıda hoca olsa hastalar bölünür yükte azalırdı. Her yerde aynı değildir heralde. Doktorumdan memnun olduğum için Bu durum benim için sorun yaratmadı. Siz de bulunduğunuz şehirdekini araştırın. Onun haricinde özel hastaneden daha iyi buluyorum maddi anlamda da rahat. Özelde her şeye para veriyorsun tahlil test her şey para, burada ise sadece muayene ücretli bir de yatış olursa çok cüzi miktar ücretli.