Erci Kızlar 14 gün önce sezeryan oldum. Tam iyilestim dedim dikişlerimde agri yok dedim hapşurdum ve sadece sag tarafa bi agri girdi şimdide yanma yapiyo sadece kücuk bi yer öksürup hapşıramıyorum. Ne yapsam geçer iş filan yaparken çok zorluyor.
Feyzaaa1 Erci benim 7 gün oldu sol dikişin en uç kısmı yaniyor. Oturup kalkarken bişeu yok ama uzandıgım zaman kalkamıyorum yanmasından. Dikişlerin düğüm yeriymiş o uçlar ondan yanarmış. Zaten anca 40 ın çıkana kadar geçer kuzum
Kubrasngl Erci başlangıç ve bitiş yerleri ağrı yapar. 3 buçuk yıl oldu hala daha ağır kaldırsam ağrı yapıyo. Dikkat et minik yastık koy karnına öksürürken hapşırırken falan baskı yapsın