Glsmyldz09 Kızlar çok merak ettiğim bi konu var. Bebeklerimizin karnımızda uyuduğunu anlayabiliyor muyuz??
Melek- Glsmyldz09 çok hareketli olduğu için ben anlıyorum :) hiç hareket etmiyorsa uyuyor oluyor,geceleri hep uyanık hiç uyuyamıyorum. 7. Ay itibariyle siz de daha rahat anlarsınız
Bedis94- Anlıyorsun bi süre sonra. Benim bebeğimde karnımda çok hareketli karnımı seviyorum konuşuyorum tepki vermeyince uyuyor. Sıkıldıkça yada hareketini özledikçe karnımı sallayarak yada parmaklarımla minik baskılar yaparak uyandırıyorum onu