Pnar2354 Merhaba.bugün 50cc seker yükleme testi yaptırdım aclık 72 idi.1 saat sonra degerim 166 cıktı.haftaya 100cc tekrar yaptırmamı istedi doktorum böyle bir durumla karsılasan varmı cok tedirgin oldum
zenan8 Pnar2354 benım de yüksek çıktı aynı şekılde haftaya gel dedı aç karnına gittim yaptırdım şeker çıkmadı şükür . Bir hafta şekerlı şeyler ağzına sürme dedı doktor . Birde ekmek falan yeme demişti
Pnar2354 zenan8 banada bir hafta diyet dedi sekerli seyler hamur isi tüketme dedi bugünden itibaren hayatımdan cıkarıyorum inşallah benımde düzelir cok moralim bozuldu
zenan8 Pnar2354 sıkıntı yapmamaya çalış genelde 50 cc de çıkıyormuş. Bu arada birer saat ara ile üç defa kan vereceksin ve 3 saat su ve yemek yasak . Sabah erkenden git zorlanma