Ayrıntılı ultrasona girmekten korkuyorum 3lü taramam riskli cıktı 2lim cok güzel cıktı şükür Allahima bebegimde de bisey yok kötü bi durum olsa ultrason da belli eder degil mi kizlar ne bilim haftasına göre gerilik ne bilim ense kalınlığı burun olmaması gibi gibi .. Allah vermesinde vallah tedavi ile gebe kaldım tüp bebek yüreğim pır pır korkak bisey oldum 17+3 haftayım bugün ayrıca kizlar🙏🤲