Cigdemmom canım şimdi risklerimi anlatsam kelimeler yetmez o derece riskliyim ilk bebeğimi 7 haftalıkken kaybettim oğlumu 1 yıl önce doguma 2 hafta kala kaybettim şu an böbrek genişlemesi var ve küçük taş varmış böbrekte su fazlalıgı da cıktı daha da erken gelmezse 37 hafta inşallah ne diyelim dua ederek bekliyorum hersey Allahtan 🤲