Goknur1410 Kızlar şimdi idrarda şeker cıktı dokturum şeker taraması dedi ecza eden al dedi kan verecen dedi 8bucuk gibi sabah bisey yiyip içme dedi şimdi ben ilk kan verip öyle mi şekerli suyu içecem yoksa suyu içip mi kan verecem anlamadım bisey
Minnakanne26 Goknur1410 bana hastahaneden verdiler. 8.30 da kan verdim. Sonra içtim 1 saat arayla tekrar kan verdim. İçeceği hastahaneden verdiler
Ozlem23 Goknur1410 banada hastaneden verdiler su bile içmeden gittim kan verdim sonra o içeceği içtim bir saat arayla iki kere kan verdim
Goknur1410 Minnakanne26 banada eczaneden alacan dedi ilk onu içip kan alıp ondan sonra tokluk şekere bbakmiyorlarmiydi