Kızlar meraba 15 haftalık gebeyim 2 gün önce çok stres yaşadım sabahtan akşama kadar ağladım diyebilirim ve yemek yemedim gün içerisinde dün kasık ağrım oluştu yürürken batıyodu şimdide alttan bi sancı oluyo ara sıra bu haftalarda normalmidir yoksa yaptığım stresten oluşmuş olabilirmi? 😭