Minnakhamis amin inşallah cnm çok sağol. Katılıyorım sana Bi doktorun bilgi vermesi ve ona göre davranması önemli olan ztn metin hocada iyi Bi hocadır aslında ama kendi çapında sanrm. benn ilk gebeliğimde 37 haftalıkken gittim ona oğlumun doktoru olur kendisi. Doğumumda vardı ama onunda çok büyük hataları vardı. Mesela suyum bitmesine rağmen bebeğin gelişimi durmasına rağmen beni on gün sonra doğurtması gibi. Halbuki ben ona gittiğmde çok acil doğum yapmam lazmken onun yüzündende bekledim hatta hastanede 2 gün yattım normal doğum yaptrcktı 2 gün suni sancı yedim baktı açılma yok bşy ben artk isyanlara girince sezryna aldı. Ama bebeğin susuz kalması hayatımıza mal oldu tabi. Oğlumun nörolojik problemleri oluştu gelişimi şmdi yaşıtlarına göre çok çok geriden geliyo ve kalp hatasıydı . Bunların hepsi anne karnında susuz kaldığı ve beynine oksijen gitmemesi içindi tüm sebep. Rabbm en hayrılı en iyi doktorları çıkarsın karşımıza inşallah 🤲 tabi benm ilk gebeliğimdi tecrübeszdm doktorlar ne diyosa tmm derdim. Biraz bizlerinde açık gözlü olması lazm onu anladım.