Eliff-1 kesinlikle cam alma 😅 herkes cam al cam saglikli diyor ama plastik olan bi o kadar saglikli. Sağlıksız olsa hix üretilir mi. cam kadar saglikli bildiğimiz plastik degil cunku kullanılan malzeme o yüzden sacma bilgi. Cam agir oluyor ve cok sıcak olur mamayı isittiktan sonra tutmakta zorlanırsınız ki bebekler hareketli olabiliyorlar Allah korusun elinizden kayar yada eliyle vurursa üstüne yuzune düşme ihtimalini göz önünde bulundurun. Biz avent Philips plastik kolik olanı kullandık gayette Memnumduk 🌺