aannepandaa 1tanecik_omrum doktorum kızlar 40 haftayı pek beklemiyor dedi. 36 yı geçsin ne zaman grlmek isterse gelme demeyeceğiz dedi.
2baby1cat 1tanecik_omrum yok öyle bir şey 😄 40+4 oldum hala bizim kızın gelmeye niyeti yok suni sancı verilecek yarın. İnşallah seninki vaktiyle kendiliğinden gelir🙏🏻
Betuldoksan 1tanecik_omrum 🤣 hayırlısı ile kucağına al inşallah benim cadı kızım 35 haftalik ken doğdu şuan da 2 yasinda ve 19 haftalik hemileyim salı günü ınsallha cinsiyet öğrenecem👍
Abcxyz 1tanecik_omrum ay sormaaa sanirsin isi ona yaptiriyorum 😂😂 yoldan geldim aslinda yorulmadim ben kendim ama hanimefnedi yorulmus yine aynisi oldu 😂😂 nazli bisi gelcek onu anladik 😂😂
Himom ikiponcik_annesi Karadeniz’de köpeklere zaar diyorlar o yüzden sen öyle yazınca bi şaşırdım acaba sevme manasında mı diyor dedim ama hiçbir türlü elle tutulur bi yanı yok yani o yüzden merak ettim.. neyseki o anlamda değilmiş 🤦🏼♀️
ikiponcik_annesi Himom yani kendi çocuğuma köpek diyecek halim yok hanımefendi internettende açıp bakabilirsiniz yapmayın lütfen insanları eleştirmek için bu kadar çaba sarf etmek sizide yorar 🙋♀️
Himom ikiponcik_annesi keşke sen de söylediğinle çelişmesen de bu kadar eleştirip yorulmasan 😅 eleştirecek olsam direkt yargılardım sormak yerine ama demekki bu kadar algılayabiliyorsun 🤷♀️
Birboncukannesi 1tanecik_omrum ben kızımı 42 de sezeryan la doğurmuştum eğer sezeryan a alınmasaydım Bi 42 hafta daha duracaktır neredeyse 😂😂😂😂