1tanecik_omrum Kizlar 37+6 haftaligim kiz cocuklari erken doguyo diyolar siz kac haftalikken dogum yaotiniz bu kizin gelicegi yok gibi hissediyorum😂
2melek_annesii 1tanecik_omrum biraz erken gelip hemen cene calmak istiyo bu kızlar bence 😂saka Bi tarafa canım kız erkek farketmiyor bence ben oglumu 38+5 de dogurdum 41 42 de gelir diyolardı 😂
Ece-Maya-35 1tanecik_omrum benimkide kız 35 +4′teyim 31 haftadan beri aşağıya dönük dün kontrl gittik hala aşağıda bakalım ne kadar sürede gelicek 🤣
1tanecik_omrum 2melek_annesii dogsun madem ya artik gelcegi yok gibi hissediyorum 38.haftasi dolsa yeter madem😂
Hilal2205 Bende kız bebeğe hamileyim nezaman gelir merak ediyorum oğlum 38+6 da gelmişti bakalım hayırlısı ☺️
1tanecik_omrum Ece-Maya-35 benimkinin nerde odlugu belli degil cok hareketli assagiyada iniyor toplanıyorda son gunler olmasina ragmen bi farklilik hissetmiyorum😂😂
1tanecik_omrum momtobe8 uuuu allah bi avazda kurtarsin butun hamislerimizi suni sanci kotu canim ya☺️
ikiponcik_annesi momtobe8 benimde 6 yıl oldu kızımı 35 haftadan sonra eli kulagında ha geldi ha gelecek derken 40+6 da o kadar suni sancılara rağmen kız banamısn demedi yerini sevdi zaar çikmak istemedi 🤣
1tanecik_omrum Hilal2205 yaa bende hic biri yok bazen bi agri geliyo diyorum aha geliyomu o an heycan geliyo bi tek o kadar 😂😂