Bebek12 Merhaba hanımlar kadık ağrısı ve iki kere pembe lekelenme üzerine doktora gittim ve doktor alttan kamerayla baktı rahim biraz aşağıda progestan verdi günde bir defa benim gibi olan var mı korkuyorum acaba bir sıkıntı olur mu