Srkt doktor 4 kilo ile normal doğurtmam seni dedi cumartesi gideceğim o zaman belli olacak hayırlısı olsun her ikisi dr aynu etkiye sahip bence normal doğumdan da korkuyorum aslında doğru nefes alamam bebeğe zarar veririm diye korkuyorum sezaryen dese sevineceğim yani o denli :(