Klycbusra6118 35. Haftamızda neler oluyor kızlar doğum sancısı olan var mı yada bu haftada doğum yapan 🤔
Berkaymelisa Klycbusra6118 bende girmedim daha nts ye sadece tansiyon kilo kontrolü yapılıyor çıkıyorum odadan ☺️
FeriDee [bilinmeyen] ayy benimde arada öyle oluyo bazen karnım çok sertleşiyo bana da mi öyle yapar acaba zaten iyice doğum korkusu sardı 😯
Klycbusra6118 FeriDee karın sertleşmesi normal demişti doktorum en son gittiğimde doğuma hazırlık demişti. Bende çok korkuyorum iki gündür elim ayağım şiş ve ellerim çok acıyor sizede oluyormu kızlar 😟
Klycbusra6118 [bilinmeyen] bana da oluyor korkuyorum ama çevremdekiler doğum sancısı bele vuruyor çok kötü oluyorsun diyorlar bilmiyorum herkes ayrı konuşuyor. Ilk çocuk ve tecrübesizlik gerçekten çok zor.
ilk Benim kanamam oldu ama nst de sancı çıkmıyor arada ağrılarım oluyor yatarak geçiriyorum son haftaları🤦🏻♀️
Klycbusra6118 ilk canımm benim zor oluyor dur adına inşaAllah günü gününe alırsın evladını kucağına 😊
Merve1996 Klycbusra6118 Bizde 33 haftanin ilk gunu gittik baş assa donmus normalmi istiyosun sezaryenmi normal dedim normal doguk pozisyonuna hazir dedi yani bu her an dogum olabilir degil demi hazirlaniyor demek sanorim 😊
Klycbusra6118 FeriDee olmazmı evden çıkmak istemiyorum her gittiğim yerde daralıyorum içim içime sığmıyor çok zor dönemdeyiz kızlar 😟
erifeKumruEren Benim su anlık yok kasılmalar gayet iyi gibi ama inşallah gününde doğum yaparız bütün annişler zaten az kaldı ☺️ Saglıcakla kucagımıza alalım da ☺️
FeriDee Klycbusra6118 bnde artık evde durmak istemiyorm ama dısarda da ağrılarım oluyo çok sıkıldım doğsa da kurtulsam modundayim
Klycbusra6118 FeriDee aynen bende öyle zaman çabuk geçer inşaAllah da bir an önce kucağımıza alırız 😊