Gunel83 Selam aleykum, kizlar.Yuksek tansiyon nedeniyle alfamet kullananlar varmi?Ben kullaniyorum doktor recetesiyle , insan dusunuyor iste bebegime zarari olurmu diye
Matmazell922 Gunel83 bende yeni başladım tansiyon 14 10 olunca dr um hiçbişey olmaz dedi tanıdığım bi eczacıya da sordum hiçbir zararı olmaz dedi canım içimizi ferah tutatlım Allah’ın izniyle bişey olmaz inşaAllah
Sevdae Matmazell922 canım kaç defa yüksek çıktı da verdi doktorun sana bu ilacı bende kullanıyorum da
Hozdemir Haftadan beri günde 3 kere alıyorum canım bebeğe zararı yok zaten gebelikte kullanılan bir ilaç ve zarardan çok faydası var Allah korusun kullanmassak preklamsi çoğalır ve bizde bebekde riske girer 😘 düzenli Dr unun dediği şekilde kullanmanı tavsiye ederim 😘