Elifkylc https://ibb.co/vXPQVwn hanımlar benim ki koyulaşması gerekmiyor mu niye silikleşmeye başladı??
Kuzusu0810 Elifkylc bende bu ay denedim ovülasyon sizinki gibiydi ilk testlerim bir iki gün sonra tam koyulaşmyı gördüm.
Birsen2906 Elifkylc böle dalgalanma oluyor canım benim sayfama bak orda var 18 subat ta yumurtlama oldu o kadar koyu olması lazim
[silindi] Elifkylc giderek koyulasma olmasi gerekmiyor. 2si de ayni olmadiktan sonra az silik cok silik gibi bir kavram yok. Yani ikisi de yumurtlama olmadigini gosteriyor. Onemliolan birgun esit koyulukta olmasi
Deletedmom15262 Elifkylc Canım testi aynı saatlerde yap birde su falan sıvı tüketme testi yaparken daha yumurtlama olmadı iki çizgi koyu olacak
Elifkylc Deletedmom15262 aynı saatler de yapıyorum bi 10 dk erken yaptım en son saat 1 de çay içtim bıraktım 2.20 de testi yaptım
Elifkylc Denizzz5900 evet en son 1 de çay içtim 2.20 de yaptım testi aynı saatte yapıyorum bugün ikinci günüm
gel_artik_bebegim Elifkylc böyle bazen koyulaşıp siliklesiyor cnm gittikçe koyu olmasını bekleme her gün yap ikii de aynı koyulukta olunca iliski
Elifkylc gel_artik_bebegim tamam her gün test yapayım bakalım ikisi koyu oluncaya kadar yapıcam ikisi de koyu olunca ilişki olucak sonra bi daha test yapıcam silikleşmişse çatlamış oluyor demi?
gel_artik_bebegim Elifkylc bu arada 3 gün olucak ilişki yani çatlama da da olucak biliyorsundur gerçi