Gulce5038 Progestan 200 mg vajinal aldıktan sonra kasıklarda adet sancısı gibi sancısı olanlar var mı
Gulce5038 Ben takıp ediyorum sancjsını günde sabah bir öğlen bir aksam ıkı alıyorm ıkı saat sonra kasık agrısı yapmaya başlıyo
Buse5038 Bendede oluyodu ciddiye almadım son 2 gün kaldı onuda kullanmadım çok akinti yaptı gıcık oldum
Buse5038 Gulce5038 biteli çok olmuştu zaten tehlikeli bir durumun olmadığını doktorum söylemişti bende bıraktım 13 gün boyunca düzenli kullanmıştım zaten pek cesaretlik bı durum değil sanki 🙂