Firdevsc İkiz hamilelik 34. Haftadayım sancılarım oluyor ara ara bazen korkuyorum. Doğum yapanlar kaçıncı haftada Doğum yaptınız acaba ve belirtileriniz nelerdi ?
Sevdalianne Firdevsc ben daha 28. Haftadayim ama her an gelecekler korkusu yaşıyorum insallah saglikla zamaninda helir yavrularımız
Sevdalianne Firdevsc 38 de dogurani da duydum 36 da doğurup kuveze hic girmeyeni duydum iyi örnekleri düşünelim iyi olsun insallah. Bebekleriniz kilolari kac bu arada
sukran97 Firdevsc 32. Haftadayız bende merakla bekliyorum ne zaman gelecekler inşallah 35 36 haftaları görürüz biraz daha beklerler benimde yalancı sancılarım kasılmalarım oluyo arada
Efsn-28 30+3 deyim yalancı sancılarım başladı henüz erken ama olabiliyormuş boyle seyler . 38 de gelicek gibi hissediyorum nedense bakalim hayirlisi
Firdevsc Efsn-28 benim 32 de gerçek sancım başlamıştı 1 gece kaldım hastanede durdurdular sancıyı. Şimdi ise yalancı sancılarım oluyor galiba çok korkuyorum biraz daha kalsınlar diye
Sevdalianne Firdevsc maşallah yavrulariniza. Ben 28.haftadayim biri 1050 digeri 1017 normal dedi doktor ama az gibi geliyor bana
Firdevsc Sevdalianne keşke hatırlasam önceden kaç olduklarını ama o kadar unutkanlık oluyor ki 🙈 doktorunuz normal dediyse yolundadır merak etmeyin sorun görse söylerdi bence