Kızlar 21+6 haftalığım ilk sağlıklı gebeliğim 17. Haftada hareket hissettim ilk bi iki hafta iki haftadır hiç hissetmiyordum dün ilk defa Büyükşehir hastanesine Nihal hanıma gittim ağzıma etti gerçekten sorun mu bende laf soka soka kızdı ne var öldün mü hareket eder illa kocam ben muayene için hazırlanırken yardım etti ama ben yardım istemedim kadınlar dayak yiyo siz hasta gibi davranıyorsunuz dayak yeseniz nolacak nasıl bi konuşma üslubu bu kocam çok üstüme düşer evlendiğim günden beri ayrıca ilaç sormadı yazmadı bi ton laf etti moralimi bozdu devlette ilgizisker diye özele gidiyoruz orda da ağzımıza ediyorlar