milena11 rabishhhh bu benimde aklımda spreyli şişe alayım diyorum çanta boy üzerinede etiket yapıştırırım
ozg01 milena11 Hiçbir sey dağıtmayacağım valla nişanımda yaptım çoğu elimde kaldı hevesimi aldım😂 Zaten bir sürü alınacak sey var oda kalıversin 🙋♀️
Ebru2403 milena11 ben oturduğum şehirde yaptırdım öyle internetten vs yaptırmadım magnet yapan yerlerde yaptırabilirsiniz tanesini 3 tl ye yaptirdim
2prensesannesi1 milena11 ilk doğumumda yasini şerif yaptırdım dağıttım okuyanda dua eder sevap olur diye şimdi 12 haftalık hamileyim yine yasin yaptırabilirim
Simge16 Bistasarım sayfasından sukulentli mum yaptırdım birde bir çini sayfasından çini kase yaptırdım içine badem şekeri koyup süsleyeceğim