mervklc Kızlar aranızda aksaray inova hastanesinde doğum yapan varmı? Hemşireler ebeler vs nasıl yardımcı oluyorlar mı memnun kaldınız mı? Ve refakatçı 1 den fazla kişi kalabiliyor mu?