FatmanurSancak Arkadaşlar birsey sorucam, doğum ücreti mesela 2 bin deyipte taburcu olacakken dahha fazla ücret ödeyen oldumu hiç ?
Sancar FatmanurSancak benm dogum yaptıgım hastane ucretı pesın alıo 🤔 fark da cıkarmadı. Hatta kistim varmıs. Ekstradan onuda gorup almış. Mıdem agrıdı lansor serum verıldı. Bu ıkısının ucretını talep etmıoruz Dedıler
milena11 FatmanurSancak yapıyorlar özellerde öncesinde iyi konuşmak lazım. Mesela senibüyük odaya koyuyor çıkışta diyorki 2 bine standart oda dahildi bunun ekatrası var. Yada 2 gece fiyatı siz 3 gece kaldınız. Bebek muayenesi ekatraya giriyor diyorlar. Normal doğumda epidural ekstraya giriyor meseşa böyle böyle arttırıyor bazı hastaneler önceden çok detaylı konuşmak lazım