Mrvfth ben braun kullanıyodum iki haftada bir çıkıyodu hamilelikten sonra hem o bölgeyi göremeyişim hemde hassaslaşıp acıması yüzünden jilet kullandım ama çok kötü yaptı kalınlaştı çıkmayan yerlerde ikili ikili çıkmaya başladı kaşıntı yaptı iç çamaşırıma tüyler takıldı rahatsız etti pişman oldum yani sonra şu bimde satılan epi'ler varya elle yumuşatıp yapıştırıp çekilen ondan kullanmaya başladım çok rahat gerçekten hem azaltıp seyreltti hem inceltti üç haftada bir yapıyordum ama artık her doktor randevusundan önce yapıyorum nolur nolmaz diye başta biraz acıtıyo ama küçük bölgelerle başlarsanız ikinciden sonra alışıyosunuz tavsiye ederim gerçekten 😊