Ssyma Daha önce bir düşük yaptım ve pıhtılaşmadan kaynaklı olduğunu öğrendim kan sulandırıcı iğne oksapar ve ilaç kullanıyordum doktorum kanamam olduğu için ilacı kesti bi sıkıntı olur mu acaba ?
Sermec27 Ssyma benim de kanama olmuştu coraspin ve iğne kullanıyordum ama bana sadece coraspin bıraktırdı doktorum iğneye devam etmiştim 7 haftalıkken kanamam kesildi cok şükür hala iğne kullanıyorum 22+5 olduk
NaneLimon36 Ssyma Benimde 12. Haftada kanamam oldu doktorum aspirini kesti sadece iğne ile devam ediyorum 😊 doktor ne diyorsa yap canım
NaneLimon36 Ssyma bekleyen herkes sağlıklı sıhhatli kavuşsun Rabbim olmayana da en kısa zamanda bu sevinci yaşamayı nasip eylesin 🤲