Serdill tabi benim betam 221 cikmisti 2 gun sonra tekrar kan verdim ayni zamanda hafiften kanamam baslamisti beta da 200 çıkmıştı düşmeye başlamış doktor kimyasal dedi kanaman olacak dedi kimisinin adet gibiymiş benim 15 gun sürdü 5 ghn yoğun kanama oldu doktor 4 gun sonra tekrar çağırdı beta baktık tekrar eger ağrın olursa diye bana ilaç vermişti ama ben kullanmadim kanamam yeterince olmustu çünkü, sonra beta takibi yaptık 2 3 defa daha sıfırlanana kadar betayi takip ettik. Ertesi ay adet olana kadar iliski korunmalı olsun dedi . Adef olduktan sonra tekrar devam edebilirsiniz dedi.
Fakat doktorla görüş belli olmaz kimyasal değil dis gebelikte olabilir dis gebelikte de bir düşüyor bir yükseliyor diyorlar en iyi bilgiyi doktorun verir .kimyasalsa korkacak birsey yok adet gibi geçiriyorsun. Hatta icin temizleniyor derler sağlıklı olmayan embriyoyuatmis oluyor vücudun aslinda