Mutluuyuvaa kötü birşey olsa doktor söylerdi zaten hemen telaşa kapılmayın. Oluyor öyle arada gelişimi geri ya da ileri olabiliyor. 2 haftayı geçmediği sürece sorun yapmıyorlar. Benim bebeğin kafası ileri göbeği geriydi mesela. Sonra toparladı normale döndü. Yediklerinize dikkat edin herşeyi stres etmeyin yeter. Sağlıkla kavuşun İnş yavrunuza