Ebrar61 Dün akşam yayımlanan genelgede 60 yaş üstü ve kronik rahatsızlığı olanlar idari izinli sayılacak yazıyor acaba 24 haftasında gebeler izne çıkabiliyor mu bir gelişme var mı bu konuda
Aleshiii Ebrar61 hala devam ediyor ben daha yeni ayrıldım izne tam 24+0 da raporu alıp ayrilabiliyorsunuz
eko1618 Ebrar61 görev yerinden ayrılmamak ve çağırdıklarında gitmek koşuluyla idari izinlere devam edilmekte .
Aleshiii Mrc34 değişiklik kolay kolay olmaz tam bir iyileşme olmadı çünkü ve gebeler hala hassas grupta sonuçta
Ebrar61 Aleshiii nerde görev yapıyorsunuz ben sözleşmeliyim 3+1 olrak görev yapıyorum onlara bir fark oluyo mua caba
Ygmr15 Aleshiii bir şey merak ediyorum simdi yüzyüze eğitim basladi ben 24. Haftaya geldigimde ayrılmak zorundamiyim yoksa devam edebiliyor muyum?
Kameryaser Aleshiii bendr öğretmenim..doktorum hastanin bu konuda rapor yazmadığını sadece kensinin imzalı bir yazı yazabilrceğini söyledi.siz nasıl bir rapor aldınıx
Mervekarasenol Okul idaresi hamilelerle ilgili yazı olmadığından bişey yapamayız dedi. Çalışmaya devam ☹️
Frzn Mervekarasenol ben idareciyim ve 24.hafta itibariyle de izne ayrıldım.İdareniz böyle bir şey yapamaz.Hakkınızı arayın.
Kizcek Saglik bakanligi 24-32 idari iznine devam dedi. https://www.saglikpersoneli.com.tr/son-dakika/saglik-personeli-icin-kisitlama-kaldirma-genelgesi-h14890.html
Aleshiii Kameryaser 24 haftalık gebeliği mevcuttur diye bir yazı altında doktor imzası yeterli oluyor
Kameryaser Aleshiii peki bu süreçte sadece maaşımızı alabiliyoruz dimi.ek ders veya lisede kordinatörlük ücretleri kesiliyor