Kızlar merhaba.
6+0 olarak programda gebeliğimi takip ediyorum.
bugün doktor kontrolü vardı kesenin 6 haftaya uygun olduğunu fakat içerisinde halen daha bebeğin olmadığını söyledi. Beyaz bir nokta gözüktü haftaya bakalım gelişmiş mi dedi? Bu durumu yaşayan var mı aramızda ? En geç gebelik kesesi ne zaman görülür 🙏🏻🌼