Merhaba hanımlar, biz de 25.haftada sıvı azlığı nedeniyle perinataloğa gittik ve sebebinin sağ damarda direnç / çentik olduğu tespit edildi. Kan pıhtılaşması olduğu için hamileliğimin başından beri iğne ve coasprin kullanıyorum. Burada aynı sorunu olanların 35 ve sonraki haftaları gördüğünü görünce umutlu oluyorum. Aynı zamanda sıvı azlığı sorunu yaşayan var mı ?