Kızlar merhaba, geçen sene mart ayı yani pandemi ortaya çıkana kadar çalışıyordum. Sonra pandemi dolayısıyla işten çıkarmadılar ama kısa çalışma ödeneğine bağlandık geçen sene marttan beri de evdeyim şöyle de Bi durum var 1 senedir sigortam işlemiyor haliyle şimdi bu iş göremezlik parasını sigortam ödenmediği için alamaz mıyım? doğuma da 90 günüm var bu 90 gün süre içinde işe tekrar çağırırlarsa sigortam tekrar işlenirse alabilir miyim hiç bir fikrim yok kızlar bilgisi olan varsa aydınlatırsa cok sevinirim…