Mere dün yaptıgım test normalde dün regl günümdü belirti var ama regli olmuyorum gölge gibi duruyor çizgi testte
Sumeyraklc Mere ben 5 aylık hamileyim şuan test yapsam yine silik çıkıyor ama sanki var gibi en iyisi kan verip bakmak
Mervee26 Mere sizi üzmek istemem ama yok gibi. Birkaç gün bekleyip tekrarlayabilir ya da kan testi verebilirsiniz. Allah gönlünüze göre versin inşallah
Mere aylininannesi61 var mı yok mu cok araftayım kan testinden negatif sonuc alırsam çok üzülürüm diye yapmıyorum
Mere Mervee26 bende çok arafta kaldım gercekten net sonuc arada kalmaktan daha iyi bekleyecegim 3-4 gun daha test için