Gkcgkc açıkcası bana verilen hiç bir ilacı içmedim .. çünkü çok araştırdım ve ben nedense dışardan bir müdahalenin bebeğe zarar vereceğini düşündüm kendi yeğenlerim arasında , anneleri ilaç ve ası kullanmış olan ve kullanmamış olanlara baktım. Dağlar kadar fark var adı ve ilaç,kullanmayan yengemiz 5 yaşındaki çocuğunu en fazla 2 kere hastahneye götürdü ,oda doğu şartları işte kar kış soguk hep temiz gıda san beslendi
BENDE KULLANMADIM ÇOK ŞÜKÜR HERŞEY YOLUNDA HATTA DOKTOR SEN VİTAMİN KULLANMA BEBEĞİN HAFTASINA GÖRE KİLOLU DEDİ Bİ 100 GRM FİLAN
Bütün besinin gıdalardan alın hani vitamin eksikse onun gıdasını araştırın derim ..
Klasik olcak ama eskiden böyle şeyler mi vardı der nenelerimiz biz 10 coçuk doğurduk filan filan derler ama büyük bir kısmı doğru :)))