Merhabalar dün akşam çatlak kremi sürerken farkettim hiçbir yerimde çatlak yoktu ama bir anda göğüslerimde mor mor çizgiler gördüm ve heryerime baktım hiçbir yerimde hiçbir şey yok sadece göğüslerim dalga dalga olmuş.. çatlak kremi de kullanıyorum avokado yağı ve vazelin de kullanıyorum. Çok erken değilmi göğüslerin çatlaması ?
Dipnot:41.7 kg ile hamile kaldım neredeyse göğüslerim hiç yoktu şuan 49.7 kg filan oldum acaba bir anda göğüslerim büyüdü diye mi ama o kadar çok büyüme de yok yani normal insanların göğsü gibi oldu 😀