Canlar daha once 1 kalp durmasi 1 dusugum var bu 3. Hamileligim cok sukur 36+6ya geldik bebegimin gelisimi gayet iyi sorunsuz gidio simdilik rabbim ins. Boyle devam ettirir ama ben bebegim kadar normal degilim malesef tansiyonum sekerim ve hafif panik atagim var cok sukur kontrol altina aldik tansiyon icin ilac seker icin insulin kullaniyorum doktorum degerlerin normal giderse normal dogum yapabilirsin dedi ki ozel oldugu halde doktorum normal taraftari ama beraber karar vercez dedi pazartesi gunu cati muayenesi yapcak catida musaitse tabi normal mi yapmaliyim riske atmadan sezeryan mi olsam cok kararsizim ben sag salim kucagima aliyimde suan baska bisey istemiyorum tansiyonla sekerle sorunsuz normal dogum yapan var mi