E bebek re joie markası var aklımda o var mamma markası çok kullanışlı gelmedi açıkcası ağır duruyor göründüğü kadarıyla ve ağır olursa zaten sürümü de zor olur puset ve ana kucağı zaten herkes alıyor yani o parçalar da ekstra gereksiz oluyor bana göre tabi