Cansu-81 Kizlar iyi günler ❤ bebisler nasil? Iyisiniz insallah ❤ Sizde belirtiler nezaman basladi? Ben 5+2 oldum ama hic bi belirtim yok. Artik gelsede bi rahatlasam :/..
ikincimucizemmmm Cansu-81 5. Haftada başlayan bulantı kusma halsizlik 10+5 im son gaz devam ediyor uykular haram oldu bulantıdan
Cansu-81 nesibe_baris ya bende öyle derim büyük ihtimalle ama icim rahat dgl öylede bi gelsede rahatlasam :D
Denizzz5900 Cansu-81 şuan bi sıkıntım yok ama tabi daha yolun başındayız ne olacak bilmiyorum korkuda var biraz daha keseyi görmedim siz gördünüz mü
Haticecakirr Cansu-81 ben 4 haftallıkken kasıklarım ve arada sırtım ağrıyordu 5 haftalıkken mide bulantılarım başladı yorgunluk sürekli uyuma isteği şimdi 10 haftalık oldum belirtiler hala devam ediyor keşke şu bulantılarım geçse diye dua ediyorum bende 😔
Cansu-81 2-3 gün önce kasiklarim felan agridi regl agrisi gibi ama oda gitti :D ilk hamileligimde (malesef düsük yapmistim) 9 hafta hic birseyim yoktu :D acaba yine bu kadar beklemem mi lazim :D
minikturta Cansu-81 7. Haftamda başladı 20. Haftadayım hala devam ediyor yemeği bile korkarak yiyorsun ya da nasıl olsa çıkacak diye hop götürüyorsun 😀 sonra iş yapmaya mecalin kalmıyor yemek yapmaya da sonra sürekli mizmizlandigin için eşinden çekiniyorsun yani ben öyleyim şahsen çünkü her gün bi yerim ağrıyor 😀 bende şu sıkıntılar geçse de prenses prenses bi hamilelik yaşasam diyorum 😀😀
Cansu-81 minikturta ya kiz deme öyle böylede salak salak bekliyorusun korkuyorsun hersey yollunda mi diye azicik bi migdem bulansa yada ne biliyim gögüslerim agrisa bi rahat nefes alacam 😂
iremakar35 Cansu-81 6-7. Haftalarda başladı 15. Haftaya geldik bulantılar baya bi azaldı, ara ara kasık ağrılarım oluyo
elifmom2 Cansu-81 belirti için acele etme 😁 benim 5+4 te basladı ama cok kötü gecirdim bulantılar kusmalar kilo verdim inan bana yasayınca insan anlıyor cok özenir oldum belirtisiz geciren arkadaslara bebek sağlıklı olsunda belirti önemli değil bence cok düsünme canım
Denizbebekk Ben regliden 1 gün önce lekelenme oldu sonra birşey Yok doktora gittim hamile olduğumu öğrendim dün keseyi gördük. Şuan biraz göğüslerimde hassasiyet var, biraz bel ağrısı ve çok sık idrara çıkıyorum.