Ysn çok geçmiş olsun üzmeyin kendinizi bende 8 haftalıkken çok hafif kanamam olmuştu ertesi gün doktora gittik kanama alanı var dinlen dedi eve geldik bana göre baya kanamam oldu doktora tekrar geldik yatış verdi 2 gün sonra çıkmıştık skntı stres yapmayın bebeği de etkilemesin Allah hepimize inşallah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin