Irmakveannesixjd Merhaba güzel anneler başlıktanda görüldüğü gibi su içe problemim var günde 1 litrden fazla su içemiyorum çevremdekiler su çok önemli içmelisin bebeğin için falan diyorlar sizce ne kadar ve ne sıklıkla içmeliyim🙏 Sizler ne kadar içiyorsunuz 🤰❤️
Dilek0809 Irmakveannesixjd doktorumun gebeliğimin en başından beri üzerinden durduğu en önemli konu su konusu. Ben günde 3 litre içmeye gayret ediyorum zorlanıyorsanız 1.5 litrelik şişelerden hep yanınızda bulundurun ya da alarm kurun her saat başına su hatırlatan uygulamalar var diye biliyorum onlardan da indirebilirsiniz
Esosun Irmakveannesixjd 3-3,5 içiyorum normalde 1,5-2 zor içerdim şimdi yanıma şişe koyuyorum gözümün önünde olduğundan sürekli susamasam bile eğer su içeli yarım saati geçmişse biraz daha içiyorum bir saat olmuşsa 250 ml kesin içiyorum
Nurgullmom Irmakveannesixjd Ben içmek için elimden geleni yapıyoruum yemek yerken yanımda hep suyum oluyo ozellikle kuruyemis yerken felan fazla fazla içiyorum zaten içmek istiyosun. Çoğu şey için su önemlii bebek için kendi saglığın için. En basiti çatlakların bile su çok içersen olmayabilir. En az 2 litre içmen lazım oda en azı.
Nurgullmom Irmakveannesixjd Bide bardakla içemezsen şişeyle dene bende bardak kokuyodu içemiyodum şiseleri almaya başladim
3prensesannesiii Bende içemiyorum normalde yarım saatde 1 bardak günde 2.5-3 litre içilmesi gerekiyormuş
Esosun Irmakveannesixjd su içmek hep vücudunu dengeler hem bebeğin suyunu korur hem de doğumu kolaylaştırır 😊👍🏼 Elinden geldiğince susamasan bile iç mutlaka yemeklerin yanında içecek niyetine de bir bardak su koy hem yemeğin tadını daha güzel alıyorsun hem de suyunu içmiş oluyorsun meyve yerken yanına su koy meyvenin birini ye arkasına bir bardak su iç diğer meyveni ye yine su 😊 şimdiden 5 bardak içtin bile zaten günlük 9 bardak yeterli geliyor 4 bardak da aralarda iç şişe gezdiremiyorsan yanında 9 bardak içtin bir günde yeterli zaten👍🏼
Sbrcgr 1,5 litrelik suyumu hep yanımda taşıyorum. Zaten içtikçe içesi geliyor insanın. Bence yanınızda taşımayı deneyin. Öyle daha kolay oluyor ☺️
noktaninannesi Bende hamileliğimin başlarında içemiyordum su haftam ilerlemeye başladıkça su ihtiyacı arttı sanırım vücudumun şu an düzenli içebiliyorum
pitircikannesi1 Irmakveannesixjd 2 buçuk 3 buçuk litre arasi içiyorum her gün cnm. Hamilelikten önce de suyu cok tüketirdim seviyorum çünkü. Her zaman yanımda bas ucumda sisem vardir gözümün önünde icer icer dururum 🥰
Minikbebek25 Irmakveannesixjd canım 3 lt içsen doktorun bana dediği gibi on numara olur ☺️ bı iki damla limon sıkabilirsin tatlandirarak deneyebilirsin
2numarasusam Irmakveannesixjd kana kana su içemiyorum bende ne yazık ki 🤦🏻♀️ azar azar içmeye çalışıyorum.
arisin_annesiii Irmakveannesixjd bir doktor şey demişti su susadıkça içilir. Vücut ihtiyaç duydukça içilir. Alışınca zaten vücut istiyor ben alıştım zor zor 2 litre içerim fazlası olmaz asla