burcumelis 37 haftalık olduk ilki normaldi bunda da şimdi ne yaşıcağımı bildiğim için heycanlanıyorum daha kolay olur mu
ikincimucizemmmm burcumelis ikinci daha kolay olur derler canım bende ikinciye hamişim tek avazda sağlıkla kavuş inşallah
E-G-C burcumelis valla benim bir tanıdığım var her sene normal doğuruyor 5.de geldi ben anlam veremiyorum bir türlü nasıl yapıyor diye 😂
Ikrnur Benımde dogumum dığer ay kızım 28 aylık ilkı normaldi buda normal olacak inşalh kolay olur ikince die kendımı avutuyorum 🤲
SutlacimiYedimmiBen Nsl olucak bakalım doğuma daha 11 hafta var bnmki de ikinci ınsllh buda normal olur