Besa Kızlar normal doğumdan sonra nasıl bir korse tavsiye edersiniz sadece karnı saranmı yoksa taytla berabermi askılı korse mi hangisi iyi oluyor?
ikincimucizemmmm Besa ben tahtlı korse giyemedim canım alttan dikişlerim vardı çok acıdı göbek korsesi aldım harika oldu