Kızlar inşallah bırakırsınız🙏🏻Bende içiyordum 10 sene çok şükür kolay bıraktım, arada bir canım istiyor bir kere çekiyorum öksürükten 2 gün geberiyorum.Evde eşim içiyor işte iş arkadaşlarım hepsi içiyor kendimi çok zor tutuyorum ,ama bebeğimizin sağlığı sigaradan daha önemli.