idiloska Merhaba 22+4 detaylıda bebeğimin multikistik displaztik böbrek olduğunu, tek böbreğinin çalışmadığını öğrendim. Amniyosentez sıvısı alınacak, daha önce açılmış mı diye baktım ancak pek yazan olmamış, bilgisi olan var mı acaba?