Omay0707 Kızlar FSH 6 LH 7 PROLAKTİN 20 ESTRADİOL(E2) 26 TSH 2.61 Sonuçlar bunlar kızlar e nabızda kırmızı olarak gösteriyor netten baktım anlayamadım iyi mi cıkmış kötü mü cıkmış
Pink1122 Omay0707 canim yani benim bildigim kadariyla lh degeri fsh tan yuksek olursa polikistik ocer deniliyor ama olsaydi doktor ultrasinda gorur sana soylerdi demekki yokmus bence tahlilerin digerinde bi sorun da gorunmuyor rabbim her daim gonlundekini nasio eatun insallahh💖